Atunci cand incercati trimiterea/receptionarea emailurilor primiti unul dintre urmatoarele mesaje:

  • The server could not be found. (Account:account name, POPserver:'mail', Error Number: 0x800ccc0d)
  • Task 'server name - Sending and Receiving' reported error (0x800ccc0f): 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). The server responded: ? K'
  • Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account. account name, Server: 'server name', Protocol: POP3, Server Response: '+OK', Port: 110, Secure(SSL): N0, Error Number: 0x800ccc0f

Cauza

Eroarea apare atunci cand Outlook sau Outlook Express nu pot stabili o conexiune cu serverul de email.

Solutie

  1. Verificati setarile firewall-ului dvs. Urmatoarele fisiere trebuie aiba acces la Internet: 
    Outlook Express: Msimn.exe
    Outlook: Outlook.exe
  2. Clientul dvs. de email trebuie sa aiba acces pe porturile 25 si 110
  3. In cazul in care utilizati Norton Antivirus, accesati situl Symantec pentru sugestii legate de configurarea antivirusului. Pentru mai multe detalii accesati http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001082921552806
  4. In cazul in care utilizati un alt antivirus, incercati dezactivarea temporara a acestuia. Puteti incerca si marirea limitei de timeout pentru Outlook (Tools >> Accounts >> Properties >> Advanced). Daca problema persista accesati sistemul Webmail ( http://www.domeniuldvs.ro/ webmail) si stergeti emailul/emailurile cu atasamente de dimensiuni mari.
Răspunsul a fost util? 100 utilizatori au considerat informația utilă (396 Voturi)